I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 30 August 2012

Teman Tapi Mesra ?



Benarlah kata kakakku ,

‘Alaaa, lelaki dan perempuan , mana boleh berkawan baik . Lama – lama mesti  jatuh cinta jugak .’

Dahulu nya , aku menolak sekeras- kerasnya omongan kakak medik ku  yang berumur 26 tahun itu .

Alaaaa , kawan je kot . takkan lahhh boleh feeling .
(Kataku dengan nada yang ketawa lalu tidak percaya  )

Namunn , tatkala aku semakin bergelar remaja ,dan semakin aku terdedah kepada dongengan rakan kelas ku , aku sedar , kekadang , dengan jiran india sebelah rumah pun boleh tersuka . Hahaha .  Hati manusia , mana boleh dipaksa-paksa .
Dengan menjelang nya Hari Bahagia bagi kakak medikku itu , yang akan berkahwin dengan kawan baik dia sendiri . Aku ingin mengucapkan Selamat pengantin Baru ;) Semoga kekal ke akhir hayat . Aminnn ...:)


Ps:  Sejak terjadinya kejadian ituu , Aku pun dah takut nak ade kawan baik lelaki :D

1 comment: