I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 22 March 2012

Let By Gone , be By Gone :)


Halooo . (#camMr.BeanTak ?) . Hihi . 
Ape kene mengena Mr.Bean dengan story aku nih ? kayyy , Takde kene mengena pon :P . Haha , 

Korang mesti ade account facebook kan ? Jyeah , Ni yang aku nak bebel harini . Seperti biase lah . macam tak biasa jerr :) Bukan setakat account facebook jer , twitter , my space , and ade jugak yang suka berblogging yang macam aku nii :) , tu belom kira account jiran sebelah lagi , kalau ditambah sekali . memang banyak lah website atau dalam bahasa skemanye    LAMAN SESAWANG . 

Setiap kali Log In facebook jer , mesti korang akan nampak status-status atau curahan perasaan makhluk-makhluk dunia ni kan ? Ade yang jadikan ruangan 'What's On Your Mind' sebagai tempat dimana .....

*TempatCurahanPerasaan

*TempatMencariSimpati

*TempatMelepaskanGeram

*TempatSindirMenyindirSesamaMakhluk

*TempatKutukKutukKawanSendiri

Tapi yang paling femes ialahhh . . . . .


*TempatDimanaBudakBaruLepasClashLepaskanKesedihanBeliau

Kayy , biase lah tuu . kalau jodoh tak panjang . Clash laa jawabnye , Aku bukannye tak simpati , Tapi , aku rase , tak perlu lah nak update pasal kau punye EX sampai naik muntah aku bace. Let By Gone , Be by Gone   . perkara yang lepas jangan dikenang . maybe , Tuhan dah tentukan yang lagi bagus dari apa yang kau ade sekarang . Tugas kau sekarang , just focus pada pelajaran . U know what i mean kan ?

Jangan menangis hanya kerana seorang lelaki/perempuan yang belum tentu jadi milik kau secara sahnya :)
Renung-renungkanlah ye kawan :)

No comments:

Post a Comment