I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 20 January 2012

PAKAI BUANG KE CINTA AKU ?




"CINTA bukan macam skateboard , belum main GILAP.. dah main PIJAK,


 CINTA bukan macam BOLA SEPAK, belum dapat KEJAR.. dah dapat TENDANG, 


CINTA itu bukan macam bulu tangkis , belum main PEGANG.. dah main PUKUL ,


 CINTA ITU DIIBARATKAN MACAM BOLA RAGBI BELUM DAPAT REBUT DAH DAPAT LINDUNG  CINTA ITU UMPAMA JARI... LUKANYA SEMBUH SENDIRI, HADIRNYA 


KEKAL DI HATI "


korang mesti penah bace kan ayat ni ? yeah , aku #copypaste from satu laman sesawang . 


topik yang aku nak komplain harini , berkaitan dengan cinta pakai buang .


pengalaman ni aku dapat dari budak kelas aku sendiri , 
> dia seorang yang boleh dikatakan COMEL , CANTIK dan agak gediks . 
tapi , biase lah . setiap kali kapel , mesti tak kekal lama , tak de jodoh lah katakan . 


Tapi , yang menarik pasal budak kelas aku ni . dia tak penah putus ase tuk bercinta , (tak macam aku . sekali bercinta , terus putus ase n dah tak berminat sangat soal cinta )


ok , teruskan cerita budak kelas aku tdi . aku unknown kan dia sebagai miss A lah ye . miss A ni , akan layan setiap lelaki yang chat atau nak berkenalan dengan dia . sampai kadang-2 , aku rase menyampah pulak . bukan sebab aku jeles , maybe sebab aku dah muak tengok dia dengan lelaki yang berlainan-2 . 


persoalan aku , 


mane harga diri MISS A nie ? aku bukan lah sape-2 nak mempertikaikan harga diri dia . aku cume pelik , apa perasaan dia ye . bercinta tak sampai sebulan , n then putus . pastu , kapel lagi . 


mana datangnya rase CINTA tu ? tapi bagi dia , maybe tak pelik . tapi pernah tak dia fikir , ape perasaan bakal suami dia nanti , kalau-2 orang yang pernahh kapel dengan MISS A nanti akan cakap macam ni :


"eleh , tak heran , aku pon penah kapel dengan perempuan murah macam tu "


wahai miss A , aku harap , kau renung-2 kan lah lepas nie . :) kite sebagai perempuan , kene jual mahal sikit , bukan murah , aku harap kau faham . aku harap nasihat aku ni berguna untuk kau ye kawan . :)

No comments:

Post a Comment