I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 20 January 2012

ISLAM pada NAMA




TUDUNG ? hmmmm . 
 yeah , tu lah topik aku nak bebelkan  harini . 


TUDUNG ni ke yang aku nak bebel ?? --------->>>


ehhh . bukan-2 . tu tudung saji . walaupun tudung ni ---->
cantik , tapi tudung yang aku tunjuk tu , tak boleh pakai dekat kepala . 


HAHA , sebenarnye , korang dah tau kan ? 


ok , tudung tu satu kewajiban tuk semua kaum hawa islam kan ? untuk menutup aurat kan ?
tapi kenapa sekarang ni , aku selalu nampak orang ISLAM , yang hanya pada NAMA , 
i mean , dalam ic , status ISLAM , tapi .........


sehelai benang pon tak de kat atas kepala . betul ke ISLAM ? atau hanya pada NAMA ? 


pelik kan ? ? 
antara alasan-2 yang glamour :
       
         * isshhh , panas lah pakai-2 tudung nie . 
         * tak hot lah nanti ,
         *penat-2 je aku pegi rebonding rambut ,
         * rambut aku cantik , ape lagi , tunjuklah "
          *lantak aku lah , yang pakai tudung tu , bukannye baik sangat ! "


ish-3 .  tak patut betul  . korang cakap pakai tudung PANAS ? wahai akak-2 dan adik-2 . pernah tak korang pikir ? azab neraka tu lagi panas ? 


and lagi satu ,
"memang lah yang pakai tudung tu tak semua baik , tapi yang baik tu akan pakai tudung kan ?


renung-2 kan lah ye .......

No comments:

Post a Comment