I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 20 January 2012

MENCARI SYURGA ?

SUPRISE !!!!! haa , terkejut tak ? patutnye , korang kene buat muke cmnie --->

 
atau nak lagi yang lagi kiut , macam nie

<--------



HAHA  , sempat lagi aku carik dekat google images tdi .







ok , abaikan kisah 2 orang mamat yang terkejut tadi tu , sebenarnya , cerita yang aku nak cerita , tak de kene mngena pon dgn kedua-2 gambar yang sengal tu . just for fun :D .

ok , tanpa berlengah lagi , gadis yang suke berceloteh , akan memulakan ceritanya . .

korang mesti penah kene marah dengan parents kan ? kalau tak banyak pon . sekali mesti penah kan ?
sama lah macam aku , tapi yang berlainan sikit dengan aku , aku just kene marah dengan my mum or panggilan manjanya , MAK ! ABAH aku , dah meninggalkan kami lebih kurang 7 tahun lalu , so , aku ni dikirakan anak yatim lah . =_=

ok , SKIP sikit tentang aku tu ,
kite kan , sebagai anak , tak patut buat parents kite marah or terase hati . tapi , kite kan manusia , tak lari dari melakukan kesalahan , kalau ade perasaan nak tinggikan suara kat parents tu . istifar lah banyak-2 .
Tapi kan , setiap kesalahan yang kite buat , kite mesti nak jelaskan balik , or dalam bahasa omputihnye , EXPLAIN . tapi ape yang kite cakap tu . maybe akan membuat parents kite terase . kadang-2 takde niat pon kan ?

ok , dah nak magrib nie . ape yang aku boleh cakap kat sini . hargai lah parents korang selagi dorang still ade dekat muka bumi ni . kalau dah takde , rajen-2 kan lah diri tu nak bace yassin or doakan kesejahteraan dorang kat sane .

JADILAH ANAK YANG BAIK OK ! SYURGA TU DI BAWAH TAPAK KAKI IBU ,
(tapi lepas korang bace celoteh aku nie . janganlah pulak korang pegi check bawah tapak kaki mak korang           tu )

HAHA , renung-2kan dan selamat beramal . pen off . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment