I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 2 March 2012

Aku Kan Transformer


Makin lama , makin bertambah tambah perasaan malas nak UPDATE blog . Bukannya apa , kalau aku update , bukannya korang kesah ponn . :')


It's okay lah . Lantak aku lah nak bebel sorang-2 . :D 

Harini aku nak share ngan korang pasal sorang budak SENGAL .
sengaja aku BOLD kan perkataan sengal tuuu :p
jyeahhh . sukahati aku jer cakap orang lain SENGAL . Macam laa aku tak sengal kan ? Lantak laa :P

Bermulanya penceritaan aku , apabila tepat jam 10:20 .
masa tuu , semua manusia akan bertukar jadik TRANFORMERS dan bertindak garang . Haha . Okay ! aku tipu :P .
Masa tu , semua pelajar form 1,2,3 akan rehat . Masa tu jugak lah tugas aku sebagai MAWAS dimulakan . Jyeahh . Bukan nak riak ye . tapi aku memang pengawas :)

Agak luar biasa sebab harini aku jage KANTIN . Sobs Sobs Sobs :'(
Tak Suke Jage Kantinnn ! Sebab ? jyeahh . Aku kene jage budak-2 yang tak tau BERATUR & Tertinggal telinga dekat rumah .

Aku bebel pon dia buat tak amek port . ! Lepas tu dia buat muke TOYA + Cakap : ek elehh , mentang-2 pengawas . bajek bagus ! :p

Laa , baru tau ke yang aku ni bagus . ! Haihhh . Kemarahan aku membuak-2 mase tu . Ikutkan hati , ade jugak yang telan garfu haritu . BUT ! Kite kene sabar dengan anasir-2 yang tak pahamm bahasa . 
Aku pun sambil tersenyum , terus mengalih pandangan . 

" Dia " yang SENGAL tu pon terus memotong barisan dengan Kurang Ajarnya . 
Nak Kena ajar jugak ker tuu ? tak paham-2 lagi aku dah cekak pinggang dekat tepi tuu ?

But , its okay lah . Aku dah jalankan tanggungjawab aku . Kau tak hormat aku ? Aku pon tak hormat kau . ADIL :) fair and square kan ? 

#Rase macam nak jadik TRANSFORMER and tendang SENGAL tu cukup-2 . HAHA xD


1 comment:

  1. hahaha... lawak lar pos ni.. jgn lar henti post.. spe tau maybe ad owg bce mcm sy.. haha.. teringat lar waktu skolah2 dlu jadi pengawas.. hahaha.. bpe umo dak sengal tu??

    ReplyDelete