I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 15 February 2012


PENAT PENAT PENAT . kenapa ? ok , sebab aku dah menghabiskan separuh kehidupan aku harini dekat sekolah . pegi pukul 5 pagi , balek pukul 9 mlm . HAHA , percaye ke ? aku tipulah . sekolah aku macam sekolah-2 yang lain jugak lah . msuk pukul 7.30 jugak lah . :D

Harini hari rabu kan ? soo , ape lagi . aktiviti KoKO lah . gotong royong kemas + hias kelas . (tapi aku tengok tak berubah-2 pon kelas aku ) . takpelah , yang penting usaha kan ? 

Tapi ade jugak makhluk-2 yang tek reti-2 nak tolong . lepaks + borak + buat bising + mengumpat , dan seumpamanye . takpelah . aku paham jer . maybe dorang tak larat lah kot kan ? nak kate OKU ,( Orang Kurang Upaya ) dorang normal jer aku tengok . lantak diorang lah kan ?
(#sorylah kepada sesiapa yang terase . aku tak mention nama pon ) 

Tapi kebanyakan budak-2 kelas aku memang bestt lah . sempoiii . TERBAEKK (#mcam boboiboi ) .
HAHA , sebab korang-2 lah aku tak penah bosan kat sekolah . especially NAJWA ARBA SAYANGS :) . 

Harini birthday dia . May god bless u sayangs :D . friendship never end okayy :D

ni pic adiah yang aku kasi dye tadi , with hope that she like it :)


thnks sayangs . coz sudi jadi my fren :)

No comments:

Post a Comment