I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 15 February 2012

kau makan cili ? rasa pedas tak ?


ok , tak dinafikan . BOY yang COMEL + CUTE + PANDAI sikit-2 tu , kau yang punya kan ? untunglahkan ? ~ 
tapi , perlu ke ko tunjuk-2 kat orang lain yang ko ni ade EHEM-2 dengan si 'DIA' . aku rasa tak perlulah ko buat semua benda nie : . 

* Berkepit 27 hours dengan 'DIA' . 
* Duduk semeja dengan 'DIA'
* Makan apa yang dia makan ,
* Buat semua benda nak sama dengan 'DIA'
* Duduk dekat-2 . (#dah macam nak bercium aku tengok). ops , sorry to say .
* Panggil panggilan manja-2 dengan 'DIA' depan public .
* Jalan dekat-2 . (#sebaik depan public , kalau tak , dah pegg tgn dah tu )
* Mengadu semua benda kat dia . walaupun benda tu sekecik siput sedut .
* LAGI ? korang boleh fikir sendiri kan ? 

macamanalah mata aku boleh tahan tengok semua benda ni . aku bukan jeles ok . just orang keliling tengah cakap pasal korang tau . aku tak cakap kitorang PERFECT , just nak tegur lah . ni kan sekolah . bukan tempat korang nak bermesra-2 . perempuan dengan laki kan ade batas-2 nye . jagalah ye :)

sorilah kepada sesiapa yang terase , jangan anggap ini kutukan . anggap sebagai teguran ye :)
(#siapa yang makan cili , dialah yang rasa pedasnya :D

watlek , watpeace , chillllll ~

No comments:

Post a Comment