I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 9 February 2012

bukan semua sempurna






yeah , aku mengaku . aku bukanlah seorang yang sempurna . semua orang pernah buat kesalahan . right ? so , janganlah expect , aku akan buat semua kerja or perkara dengan PERFECT .

 sememangnya ,  aku nak lari dari semua perkara yang boleh buat aku rase DOWN , termasuklah ayat-2 dari golongan-2 yang tidak tahu menjaga mulut dan etika berkata-2 . (#aku adalah salah seorang darinya .)

jangan kerana aku hanyalah seorang yang bergelar "PELAJAR" , tak semestinya aku tak boleh diberi peluang  untuk berkata-2 dan bercakap mengenai HAK .

tadi kat sekolah , ustazah aku ade cakap , semua orang perlu belajar bertolak ansur , tak kesah lah orang tu pelajar or what kan ? . aku sangat-2 lah bersetuju . semua orang patut diberi peluang kedua atas apa yang diorang buat kan ?

kadang-2 , apa yang kita buat , bukan lah disengajakan . semua orang ada masalah tersendiri kan ? kalau dah kene dekat batang hidung sendiri , barulah tau macamane rasanya .

its okey , aku pegang prinsip " what goes around , comes around " . its called  "KARMA"

hmmm . Najwa Arba , u know what im talking (bebeling)  now right ?



No comments:

Post a Comment