I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 20 January 2012

KAU TALAM yang TAK BERGUNA !

   

bak kata pepatah , "buat baik berpada-2 , tapi janganlah talam bermuka-2" . eh ade ker ? tak de eh ? tak kesah lah . hmmm , kalau cakap pasal talam bermuka-2 , korang , korang n korang mesti tau kan , ape topik aku harini
mood aku : sad giler .
(tengok gambar sebelah ,--> macam tu lah muka aku sekarang ). ----->

sebab tak sangka , ade jugak salah seorang dari KAWAN yang boleh aku katakan RAPAT , kutuk aku belakang-2 . hey KAWAN . kalau dah memang tak puas hati , cakap terus terang , ape salah aku dengan kau sampai kau buat aku macam ni .

SEDIH sangat . tak sangka kau kutuk aku belakang-2 . sabar je  lah . mungkin 1 hari nanti kau akan sedar jugak . and , aku akan buat-2 tak tau yang kau sebenarnya sedang mengutuk-2 aku dengan seronoknya . kan ?

TERIMA KASIH KAWAN ! kau telah banyak mengutuk aku dgn seronoknye :(

No comments:

Post a Comment